Oppstart høst 2023

Status oppstart høst 2023:

Svømmeskolen

Alle som var påmeldt før sommeren er påmeldt videre - sjekk tryggivann.no for detaljer om treningsdager og tidspunkter (NB! tidspunktene er noe endret på Ryggehallen)
Voksenopplæringen (onsdager) er planlagt startet opp uke 36.

Status Ventelister

Vi tildeler plass så raskt vi har ledige plasser.  Ved oppstart vil det alltid være litt endringer i nivå, slik at det i løpet av de første 3 ukene vil bli frigjort plasser som er opptatt ved oppstart.  Husk at nedre aldersgrense er 5 år - vi tilbyr ledige plasser til de som er yngre når de har fylt 5 år.

Mossehallen søndager - 2 ukers ventetid
Høienhald tirsdager - Mer enn 4 ukers ventetid
Ryggehallen onsdager - 1 ukes ventetid
Ryggehallen torsdager - 2 -4 ukers ventetid
Rekruttgrupper - over 1 måned

Rekrutt-, Trenings- og Konkurranse-gruppene

Rekrutt:  Starter opp mandag 14.8 (de som var på R gruppene før sommeren), nye på R4 søndag 20.8

Trenings: Starter opp mandag 14.8

Konkurranse:  Har startet opp

Ordinære treningstider fra og med mandag 21.8.  Treningstidene finner du her Treningstider

Annet

Ved oppstart er det flere henvendelser enn vi rekker å svare på, så man må påregne litt ventetid før vi svarer.

Hvis du lurer på hvordan du kan starte i klubben, anbefaler vi at du leser på denne websiden: Starte-i-klubben

For de som melder seg på Venteliste for prøvesvømming, så har vi satt opp første prøvesvømmingen søndag 3 september.