Medlemsfordeler

Gode tilbud og faster rabatter til klubbmedlemmer og deres foreldre/foresatte

Moss Svømmeklubb har inngått avtale om levering av personlig trenings- og konkurranseutstyr til svømmeklubben, medlemmer og foreldre/foresatte.

Vi får 20% rabatt ved kjøp via www.klubben.no og på produkter til personlig trening. Rabatt kan ikke kombineres med andre tilbud.

For å få rabatten:

Ved førstegangs kjøp benyttes kode: moss25

Moss Svømmeklubb har inngått avtale med Ditt Treningssenter. I tillegg til at vi trener i fellesøkter onsdag og lørdag (K1, K2 og T1) har vi avtalt følgende priser rundt abonnement for aktive utøvere (ungdom) og foreldre/foresatte.

Vi oppfordrer alle i klubben som skal trene på et treningssenter å bruke Ditt Treningssenter

Pris for fullt abonnement for aktive utøvere (ungdom):

13 år eller eldre - kr. 379,- pr. mnd. for nye medlemmer. ( pluss medlemskort/ nøkkelkort kr 99 ,- )

Medlemspris for foreldre/foresatte:

Normal pris er kr. 485 pr. mnd. Deres pris kr. 399,- pr. mnd. for nye medlemmer/foreldre ( pluss medlemskort/ nøkkelkort kr 99 ,- )