Ledig stilling

Ledige Stillinger i Moss Svømmeklubb

Opplæringstrener i svømmeskolen vår – er det deg?

Moss Svømmeklubb søker etter opplæringstrenere ved svømmeskolen.  Vi søker ungdom og voksne fra det året man fyller 16 år og er ferdig med ungdomsskolen.
Du trenger ikke ha svømmebakgrunn, men må like å jobbe med barn.  Du får kurs og opplæring av oss.
Vi har undervisning 5 dager i uken fordelt på 3 basseng, og arbeidstiden varierer fra kl. 16:30 – 20:00 hverdager og 12:45 - 18:15 søndager.  Det er spesielt hverdager vi trenger opplæringstrenere.  Tiltredelse snarest.

Er dette noe du kan tenke deg, send en e-post til sverre@moss-svommeklubb.no

Hjelpetrener til våre Rekrutt- og Trenings-grupper

Moss Svømmeklubb søker etter hjelpetrener til våre Rekrutt- og Trenings-grupper.  Vi søker ungdom og voksne fra det året man fyller 16 år og er ferdig med ungdomsskolen.

Du bør ha Opplæringstrener Svømmearter kurs (tidligere Videregående instruktør kurs) eller tilsvarende kjennskap til svømming og like å jobbe med barn og ungdom.  Har du ikke kurs, men har et brennende ønske om å bli svømmetrener - ikke nøl, men kontakt oss så tar vi en prat.  Du får opplæring og kurs av oss.
Vi har trening 6 dager i uken fordelt på 2 basseng, og arbeidstiden varierer fra etter kl 18:30 hverdager og fra kl 07:30 lørdager.  Tiltredelse snarest.

Er dette noe du kan tenke deg, send en e-post til sverre@moss-svommeklubb.no